Sosyal Medya Pazarlaması

 

Sosyal Medya Pazarlaması Markaya Nasıl Avantaj Sağlar?

Kullanıcılarla birebir iletişimde kalmak;

 Her markanın kendine has oluşturduğu kimliği, kendine has kullanıcılara ulaştıkları dilleri vardır. Bunu en iyi yansıtacakları mecralardan biri sosyal medya. Her mecranı kullanıcı kitlesi farklı olduğu gibi, markanın da kimliğine uygun sosyal mecralarda hedef kitlesine ulaşmak için kaliteli içerikler ve bir sosyal mecrada samimi bir dille cevap vermesiyle hedef kitlesine kolaylıkla ulaşması mümkün. Bu hem maliyet olarak markaya geniş bir skala yaratırken hem de gündemi yakalamasının en iyi yollarından biri.

Markanın hedef kitlesine ulaşması;

Artık gündem çok hızlı bir şekilde değişirken gündemdeki olaylara en hızlı ve doğru yaklaşımla cevap vermek eskisinden daha da önemli hale geldi. Gerekli zamanlarda sosyal medya akımına uyum sağlayarak, markamızın lovemarka dönüşmesi için önemli bir araç haline geldi ve şu an bunu en iyi yapanlardan biri Doritos bunu güzel bir örnek olmaya devam ediyor. Kullanıcılarımızla iletişimimizi geliştirir ve yeni kullanıcılara ulaşarak trafiğinizi arttırmanın tartışmasız en iyi yollarından biri…

Ölçümlenebilir verilerle Sonuçlar Elde etme;

Sosyal Mecralarda sayfanızdaki etkileşimleri verilerle rahatlıkla görebilmenizi, kullanıcıları sayfalardaki hareketlerini inceleyerek yeni stratejiler geliştirmemizi sağlayarak markalar için bir rota olmaya başladı. Trafik alan içeriklere üretmemizi, maliyetimizi düşürerek görünürlüğümüzü arttırmamızı sağlayan en önemli araç haline geldi.